woensdag 5 oktober 2011

Time flies

New page in my journal...

4 opmerkingen:

  1. Very nice page! I love the clocks! I am doing an altered book that is all about time. I love this quote and I might use it in my book. Good job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid wat leuk dat je langskwam op mijn blog ! En het creative zit in de familie merk ik want onze nicht Shirley kan er ook wat van ondekte ik gisteren. Wat een prachtige collages maak je. Ik heb genoten met het bekijken van alles hier.
    Ja mijn lieve moeder is er niet meer maar ik voel me er zo vredig onder. Altijd goed gehad en het was een heel klein vlammetje op het laatst.
    We houden contact!
    Liefs xox Froukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een hele mooie spread. Je maakt prachtige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen